Managementsystemen hebben constant met veranderingen te maken. Voorbeelden zijn: nieuwe klanten, nieuwe medewerkers, nieuwe diensten, nieuwe samenwerkingsverbanden, nieuwe leveranciers, nieuwe werkwijzen, een klacht of incident. Dit vraagt om het continue managen en verbeteren van het managementsysteem.
Mogelijkheden
Wij helpen organisaties om managementsystemen te managen en te verbeteren. Hiervoor zijn er meerdere mogelijkheden.
- Audit. Wij voeren een audit uit, en kijken waar mogelijkheden voor verbeteringen liggen.
- Advies. Wij besteden aandacht aan specifieke problemen en vraagstukken die leven in jouw organisatie. Daarbij doen we samen een analyse van de situatie, formuleren samen alternatieven, en trekken samen conclusies.
- Interim management. Wij voeren op tijdelijke basis een vastgestelde managementopdracht binnen jouw organisatie uit. Bijvoorbeeld een interim information security officer rol.
De Winst
Op basis van het specifieke vraagstuk in jouw organisatie kan je een keuze maken welke ondersteuning het beste past. Zodat je zeker bent van het beste resultaat voor jouw organisatie en medewerkers.